воскресенье, 17 мая 2015 г.

Модуль 4 

У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відпо- відають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту.
Я мала можливість попрактикуватися в формулюванні основних запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий